niedziela, 8 maja 2011

Wyłączenie dźwięków w Foto-Wideo

Witam!

Na wstępie chciałbym podziękować użytkownikowi Bart0szewski za dekopresję pliku cammojave.exe :)


Wczoraj z nudów postanowiłem zrobić trzecie podejście z edycją ku mojemu zdziwieniu udało się !

Symbian jest dziwnie dziwnym systemem i nie wiem dlaczego dwie poprzednie próby nie dały pożądanego efektu. Możliwe że działa dzięki temu, że nie zmieniałem żadnych wartości w pliku rsc. Trudno powiedzieć co jest powodem poprawnego działania :)

Ciekawostką jest to, że aparat uruchamiał się nawet wtedy gdy testowo wrzuciłem plik który nie był skompresowany :woot:



Co zmieniłem ?

Usunąłem odczyt następujących dźwięków :
- Dźwięk migawki 1 (pozostałe działają)
- Dźwięk złapania ostrości
- Dźwięk startu nagrywania
- Dźwięk końca nagrywania
- Było coś jeszcze, ale zapomniałem

Zastosowałem także modyfikację CODeRUSa, która przedłuża aktywność aparatu z 1 do 10 minut.



To wszystkie zmiany jakie wprowadziłem, teraz czas na drobne uwagi :

Podczas słuchania muzyki i robienia zdjęć w dalszym ciągu występuje jedno-sekundowa przerwa.




Kopiowanie plików

Foldery w archiwum zip są tak ułożone aby nie kopiować miliony razy milionów plików czy folderów. Uruchamiany X-Plore, idziemy do archiwum z modyfikacją i zaznaczamy dwa foldery (resource oraz sys) i wypakowujemy je na dysk C (pamięć telefonu). Jeśli wszystko poszło jak należy to po uruchomieniu "Foto-Wideo" i po zrobieniu zdjęcia głośniki telefonu powinny cały czas milczeć :).


DOWNLOAD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz